Àrea Clients
CAT ESP
Divendres 24, octubre 2014

El branded content o el contingut de marca

El branded content es una estratègia publicitaria en que els continguts passen per davant de les accions merament publicitaries, la marca es converteix en una part mes de l’experiència que estem veient o vivint, informa o entreté al consumidor, sense buscar vendre res. La idea es agradar a l’usuari, i aconseguir fidelització, associant la marca al contingut.

Amb l’acció del contingut de marca l’anunciant es qui te el control del contingut i decideix el missatge. Podem transmetre els valors diferencials al nostre públic objectiu marcant un eix narratiu concret.

 

[ssba]
Consulta tota l'actualitat
Dj 17/04/2025

Exposició: “Sardenya. L’illa megalítica”

Dl 10/03/2025

Pack i estratègia de comunicació de l’escudella Jotri

Dv 21/02/2025

Participem al cicle “Comunicació en clau de país”

Dc 20/11/2024

La importància del disseny i la maquetació d’informes empresarials i memòries institucionals

C/ Santa Eugènia, 25 Baixos A · 17004 Girona 972 410 462 iglesies@iglesies.com · Avís legal · Política de cookies · Política de privacitat