Àrea Clients
CAT ESP
Divendres 21, febrer 2025

Anaïs Iglésies reflexiona sobre el lideratge femení en comunicació al cicle “Comunicació en clau de país”

El passat dimarts 13 de maig, Anaïs Iglésies, directora de l’agència va participar com a ponent al cicle de conferències “Comunicació en clau de país”, una iniciativa impulsada per la Càtedra Hipòlit Nadal i Mallol de la Universitat de Girona, dedicada a fomentar el debat sobre el paper dels mitjans i la comunicació en clau local i nacional.

Sota el títol “Lideratge en femení: impacte i visibilitat en la comunicació de proximitat”, Anaïs va posar veu a una temàtica essencial: la necessitat de reconèixer i promoure el lideratge femení dins l’àmbit comunicatiu, especialment en entorns locals, on la comunicació directa i visual juga un paper transformador.

Durant la conferència, que va tenir lloc al Casino de Girona, es van compartir experiències, casos reals i estratègies que impulsen una comunicació més inclusiva i representativa des de la proximitat. El missatge va ser clar: la visibilitat femenina en la comunicació no és només un dret, sinó una força per al canvi i la innovació.

La participació d’Anaïs en aquest espai de reflexió forma part del nostre compromís, com a estudi de disseny i comunicació, amb una mirada crítica, social i transformadora. Creiem que el disseny i la comunicació són eines poderoses per a construir comunitats més justes, creatives i cohesionades.

Pots recuperar l’entrevista completa aquí:

 

[ssba]
Consulta tota l'actualitat
Dv 10/04/2026

Nou disseny i concepte de la web de Baltik

Ds 04/04/2026

Campanya de promoció per a l’energètica Dyneff

Ds 07/03/2026

Enier celebra els 75 anys d’història de l’empresa

Dg 15/02/2026

L’Oli de l’Empordà, protagonista del Fòrum Gastronòmic

C/ Santa Eugènia, 25 Baixos A · 17005 Girona 972 410 462 iglesies@iglesies.com · Avís legal · Política de cookies · Política de privacitat